Vem är Matilda Jönsson?

Ditt namn: Matilda Jönsson (mitt mellannamn är preskriberat har jag hört)
Födelseår: 1990
Hur lång är du: 171 cm
Är du hungrig just nu: Kind of.
Vad är du bra på: Färga håret, tänka för mycket, oroa mig och skratta. 
Vad är du dålig på: Sova länge, baka, ljuga.  
Vem vet mest om dig: Jag såklart, dAaH!

Rädd för: Alla typer av insekter. Åska när jag är utomhus. Operationer. Kan inte se en operation på tv utan att må riktigt dåligt, blir svimfärdig. 
McDonalds el. Burger King: Mackeh folajf.
Sjunger du: De dagar då jag får för mig att jag faktiskt kan sjunga. Värt att tillägga är kanske att jag inte kan sjunga. Alls.
Vad har du för skostorlek: 38. Varför, vill du köpa skor till mig? Du får lov.
Din hårfärg: Beror på vilken dag du frågar mig. Typ. Nej, men mörkbrunt.
Favoritfärg på kläder: Svart. För jag är döden.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: För många.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Vill inte veta.
Tatueringar du har: En på vänster skuldra.
Har du glasögon: Ja, fast vägrar använda.
Hur ser din plånbok ut: Den är ganska ful. Om vi ska vara helt ärliga.
Din perfekta Pizza: Vad är pizza? Gief kebabtallrik.
Randigt, rutigt eller blommigt: Beror på hur man matchar. Har svårt för rutigt dock.

Vem ringde du senast: Linus
Vem sov du senast över hos: Svår den, Emelie tror jag.
Godaste glassmaken: Choklad.
Humör just nu: Sleten.
Favoritgodis: Choklad. No doubt.
Hur många kuddar sover du med: Minst 2.
Morgon eller nattmänniska: Morgon. Vill dock vara natt, så jag försöker. Går sådär.
Har du dåligt morgonhumör: Nej haha, är piggare än Jesushimself.
Vad längtar du mest efter just nu: Julafton. Sjukt nog.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara: Mah grandma.
Vad väntar dig om 10 år: Om tio år jobbar jag som psykoterapeut.
Är du blyg: Nej, det kan jag inte säga att jag är. Längre. Var galet blyg när jag var liten. Alltså galet.
Tycker du att du har fin dialekt: Nej, inte egentligen.
Har du spytt i någons knä: Haha nej, det har jag inte lyckats med.
Tycker folk du är snygg: Det hoppas jag. Vore tråkigt annars.
Vad har du för planer till helgen: Roadtrip med Ebba.
En film du tycker alla borde se: Remember me. Fin.
Skrattar åt: Roliga människor, random händelser.
Skrattar inte åt: Simpsons.
Bästa djuret: Har ni sett en katt någon gång? Nog talat.
Sämsta djuret: Gräshoppor, what for?
Vad stör dig: Folk som verkligen vägrar bjuda på sig själv. Go away.
Vad får dig att gråta: Psykisk ohälsa och alldeles för fina filmer.



Kommentarer
Postat av: martina

Just nu har jag 4st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första kan du vinna en riktigt ball earcuff från Delicious Design.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7554/tavling-i-samarbete-med-delicious-design/



I den andra kan du vinna en valfri produkt från Runns.se eller Erikasgarderob.se till ett värde av högst 250kr.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/



I den tredje tävlingen är det ett hemligt skönhetspaket från UpBrand.se som ligger i vinstpotten!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7275/7275/



Och i den fjärde tävligen är det ett valfritt smycke från Smyckenby som kan bli ditt!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7627/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smyckenby/



Ha en bra dag :)

2011-09-20 @ 06:28:36
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0