Zup?

Idag är det meningen att jag ska vara effektiv som fan. Jag ska städa mitt rum, gå ner till skolan i Kågeröd och söka jobb, städa mitt rum ännu finare och så vidare. Jag SKA göra det här idag. Annars ger jag alla som läser det här tillåtelse att hugga av min tå eller nåt sånt, utan fängelsestraff. (Shit, kommer ha fienden runt varenda hörn sen eftersom hälften antagligen inte blir gjort).

Jag har fucking ont i halsen också. Hostar värre än en tjej på 14 år som nyss tagit sitt första bloss på en cigg. Känns ungefär som någon kittlar mig med nån jävla fjäder i strupen.



Jag är jävligt anti Idol men auditions är så jävla kul att kolla på. Ska bara höja 15åriga Amanda till skyanrna med hennes senaste soloframträdande, så jävla grym!

http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=2052976&treeId=3020205

Som det klabbar i början för henne, men vänta bara. SÅ JÄVLA BRA!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0