Operation




Var hos doktorn igår och blev undersökt, de satte upp mig på halsmandeloperation. Jag sa till läkaren att jag bara vill att dom tar bort dom utan att berätta detaljer. Jag vill inte veta vad dom gör, eller på vilket sätt dom gör det på, eller vilka redskap dom ska använda, eller vad alla äckliga körtlar heter. Ja, det är sant, Matilda Jönsson har extrem fobi för mer eller mindre allting i kroppen, allt som har med operationer att göra, organ, blod, sprutor, operationer, you name it. Okej att alla mer eller mindre tycker det är obehagligt men jag blir svimfärdig bara jag försöker titta på en operation på tv. Jag kan inte. Tacka Gud för narkos.

(Det är knappt jag kan kolla på bilden ovan, utan överdrift)
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0