Musik 2

Det går bra nu. Kompis, det går bra nu!


Bäst musik just nu - MLI (EM-EL-IE) HAHA, ibland är jag så jävla bra!

Bon Iver – Come Talk to Me
Theophilus London – I Stand Alone


Svenska låtar som jag antagligen aldrig kommer tröttna på

Albin Gromer – Tillsammans
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen
Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder
Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i


"Straight out of Brooklyn"

Vinnie Paz – End of Days Feat. Block McCloud
Jedi Mind Tricks – Heavy Metal Kings
Jedi Mind Tricks – Uncommon Valor: A Vietnam Story


Fem klassiska Houselåtar alla måste älska (Annars kan ni inte säga att ni upskattar musik!)

Nadia Ali – Pressure - Alesso Remix
Steve Angello – Knas - Original Mix
Congorock – Babylon - Steve Angello Edit
Axwell – I Found U - Radio Edit
Armin Van Buuren – Drowning - Avicii Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0