Inte i Östergötland

Nej minsann, jag är då inte i Östergötland. Jag är hemma i Kågeröd, är allmänt sleten men tänker snart göra något åt det. Jag drar tillbaka allt jag skrev igår om att ni skulle få hugga av mina tår om jag inte gjorde allt det där jag sa att jag skulle göra. För inte gjorde jag ett skit av det. Istället sitter jag här och drömmer mig bort till livet i bästa BG. Om allt blir som jag och mina tre kompanjoner vill sitter vi i samma bil på väg dit den 17e november. DET KOMMER ÄGA!!!


Jag uppe på Schlossalm förra säsongen.

Ikväll blir det firande av att Jessica fyller 20 på tisdag. Ska käka gourmetmiddag på Haket i hbg och sånt där. Ses, damer och herrar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :)

Skulle bli jätteglad om du kunde rösta på mig i en tävling är nr 1 här: http://rebeccalahti.blogg.se/2011/september/finalisterna.html#comment

Om inte tack ändå :)

Kram

2011-09-24 @ 11:28:50
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0